مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

دوره آموزشی نیروی انتظامی چگونه است؟

5 / 5 ( 1 امتیاز )

مراکز آموزشی نیروی انتظامی یکی از مراکزی هستند که وظیفه آموزش اولیه و تعلیم سرزان را به عهده دارد. عده ای از مشمولان خدمت وظیفه بعد از یافت برگه اعزام به خدمت، برای گذراندن دوره آموزشی ید به این مراکز مراجعه کنند. دوره آموزشی نیروی انتظامی که توسط این یگان خدمتی برگزار میشود معمولا دوره ای دو ماهه است که طی آن سرزان وظیفه، مهارت های رزمی و نظامی لازم را فرامیگیرند. گذراندن دوره آموزشی نیروی انتظامی را میتوان یکی از سخت ترین بخش های خدمت سرزی دانست چون دوره ای فشرده است که مجموعه ای از فعالیت های سخت و سنگین را شامل میشود. این مهارت هایی که سرزان این دوره کسب میکنند، بعدا یگانهای خدمتی و ادامه دوره سرزی به کار گرفته میشوند. برخی از محثی که این دوره آموزش داده میشود به ترتیب زیر است:

  • محث عقیدتی و دینی
  • اسلحه شناسی
  • استر میدان رزم
  • تیر اندازی و…

طول سال چندین دوره آموزشی هر یک از پادگانهای اموزشی نیروی انتظامی برگزار میشود که تعداد نیروهایی که هر یک از مراکز آموزشی این یگان جذب میشود به عوامل مختلفی همچون ظرفیت پادگانهای آموزشی و تعداد مشمولان وظیفه هر دوره و… بستگی دارد.

دوره آموزشی نیروی انتظامی برای سرزان مک تحصیلی مختلف چگونه است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای سرزان وظیفه مطرح شود این است که مک تحصیلی چه ثیری بر دوره آموزشی نیروی انتظامی دارد؟

پاسخ ید گفت که مک تحصیلی شما چه دیپلم شد چه دکترا ید این دوره دو ماهه آموزشی را بگذرانید و وضعیت شما دوره آموزشی این یگان تفاوتی دیگر سرزان ندارد.

واقع وظایف و فعالیت های همه ی سرزان این دوره بدون نظر گرفتن مک تحصیلی یکی است. مک تحصیلی تنها بعد از این دوره و زمان اعطای جه نظامی به د میخورد. سرزان مک تحصیلی لاتر جه نظامی لاتری میگیرند و بعدا پادگانها برای انجام امور اداری به کار گرفته میشوند و دوره سرزی راحت تری دارند.

دوره آموزشی سرزی نیروی انتظامی برای دارندگان سابقه بسیج و سرزان معاف از رزم چگونه است؟

اغلب مشمولان تصور میکنند که سرزانی که دوره های تکمیلی بسیج را گذرانده اند و سابقه حضور فعال پایگاه های بسیج دارند، دیگر نیازی نیست دوره آموزشی را بگذرانند. اما واقعیت چیز دیگری است و این شرایط تنها برای افرادی صدق میکند که یگان خدمتیشان سپاه پاسداران شد. بنابراین داشتن سابقه بسیج ثیری طول دوره آموزشی سرزان پادگانهای آموزشی نیروی انتظامی ندارد و ید مانند دیگر افراد این دوره دو ماهه را بگذرانند.

اما دوره آموزشی پادگانهای نیروی انتظامی برای افرادی که به سبب بیماری معافیت از رزم گرفته اند متفاوت است. این مراکز برای جلوگیری از بروز آسیب بیشتر به سلامت این افراد، تمهیداتی را اندیشیده که طی آن افراد دارای معافیت از رزم گروهان های جداگنه تقسیم بندی میشوند. این افراد از انجام فعالیت های سخت بدنی همچون رژه و… معاف هستند.

لیست مراکز آموزشی نیروی انتظامی کدام است؟

نیروی انتظامی کشور به عنوان یکی از یگان های مهم که وظیفه تعلیم و آموزش بخشی از سرزان وظیفه را بر عهده دارد، پادگان ها و مراکز مختلفی را برای این امر نظر گرفته است. این مراکز هر کدام کد مخصوص به خود را دارند که مشمولان بعد از یافت برگه اعزام توجه به کد مربوط به مرکز آموزشی ید به آس آن مرکز مراجعه کنند. لیست این مراکز آموزشی نیروی انتظامی را جدول زیر مشاهده میکنید:

کد مرکز نام مرکز محل خدمت
۰۱ ولیعصر تبریز محل خدمت
۰۶ مالک اشتر اراک
۰۷ شهید بهشتی اصفهان
۱۰ شهید ویش اهواز
۱۲ شهید ادیبی مازنان، مرزن آد

توجه کنید که محل خدمت شما به شکل تصادفی مشخص میشود و ممکن است هر کدام از این مراکز شد. البته به جز سرزان مهل که معمولا سعی میشود همان شهر محل زندگی همسر به کار گرفته شوند.

دوره آموزشی نیروی انتظامی شرایط شیوع بیماری کرونا چگونه است؟

همانطور که قبلا عنوان کردیم سرزان پادگانهای آموزشی نیروی انتظامی دو ماه آموزش میبینند. اما حال حاضر و شیوع بیماری کرونا سطح کشور، تصمیماتی برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر بیماری و حفظ سلامت سرزان این مراکز اتخاذ شده است. بدین ترتیب شیوع بیماری کرونا دوره آموزشی سرزی نیروی انتظامی کشور یک ماه کاهش یافته است. یعنی سرزانی که این دوره یگان های آموزشی نیروی انتظامی به کار گرفته میشوند به جای گذراندن دو ماه آموزشی تنها یک ماه آموزش میبینند. همچنین این دوره یک ماهه و زمان ورود سرزان به مراکز آموزشی تمام پروتکل های بهداشتی رعایت میشود و سرزان غرلگری و تست میشوند. سرزان مشکوک و یا بیمار نیز قرنطینه میشوند و تحت مان قرار میگیرند؛ این تمهیدات نگرانی های سرزان و خانواده هایشان کمتر میشود.

نحوه اعزام و توزیع سرزان بعد از دوره آموزشی تحت ثیر عوامل مختلفی است

سرزانی که دوره آموزشی را پشت سر بگذارند، آماده اعزام به پادگانهای مرزی و عملیاتی و… هستند. روزهای آخر دوره آموزشی نیروی انتظامی برگه ای به سرزان داده میشود که این برگه محل خدمت سرز را مشخص میکند. معمولا سرزانی که امریه گرفته اند و سرزان مهل و افرادی که تک پسر هستند، همان شهر محل زندگیشان به کار گرفته میشوند. این حالی است که اعزام بقیه سرزان به شکل تصادفی است. علاوه بر این جه نظامی سرزان نیز روزهای پایانی آموزشی مشخص میشود و بعد اعزام میشوند. جه نظامی بر اساس مک تحصیلی مشخص میشود که هر چه مک تحصیلی لاتر شد جه نظامی هم لاتر میرود. توجه داشته شید که مک تحصیلی طول دوره آموزشی و یا وظایف محوله ثیری ندارد و این دوران برای همه ی سرزان هر مکی که شند یکسان است.

علاوه بر موارد ذکر شده نیجی که هر فرد آزمون های عملی و تئوری دوره آموزشی مراکز نیروی انتظامی کسب کرده، میتواند جه ی اعطایی نقش داشته شد.

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه

یکی از بزرگترین مراحل زندگی هر ‍‍‍پسر ایرانی خدمت سرزی است و صورتی که مشکلی وضعیت نظام وظیفه شما وجود داشته شد از بسیاری از خدمات اجتماعی همانند استخدام به هر صورت، اجازه خروج از کشور، یافت هر گونه وام، یافت مک تحصیلی و … محروم خواهید شد. بنابراین بسیار اهمیت دارد اطلاع دقیقی از تمامی موارد مربوط به نظام وظیفه داشته شید.

مرکز مشاوره آویژه توسط کای مجرب می توایند به شما بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات مشاوره نظام وظیفه ارائه دهد. مشاورین ما نیاز شما را موارد زیر که از اصلی ترین موضوعات مربوط به نظام وظیفه هستند برطرف می کنند:

  • امریه سرزی:

اگر دارای تحصیلات عالی شید ما به شما ‍پیدا کردن سازمانی متناسب رشته و مقطع تحصیلی شما که بتوانید یافت امریه سرزی آن خدمت خود را به آسان ترین شکل ممکن بگذرانید کمک می کنیم.

  • معافیت خدمت سرزی:

قوانین سازمان نظام وظیفه راه های متعددی برای بهره مندی از معافیت خدمت سرزی وجود دارد. ما بررسی شرایطن به شما خواهیم گفت که آیا شامل یکی از انواع معافیت خواهید شد یا خیر.

  • کسری خدمت سرزی:

ممکن است بعضی از مشمولین خدمت سرزی شامل استفاده از کسری خدمت سرزی شند ولی حتی از این موضوع آگاه نشند. مشاورین ما وضعیت شما را بررسی می کنند و صورت امکان استفاده از کسری خدمت سرزی شما را راهنمایی می کنند.

ید به این موضوع دقت داشته شید که قوانین مربوط به خدمت سرزی دائما حال اصلاح و تغییر هستند، مشاورین ما شما را از آخرین تغییرات مربوط به قوانین و تبصره های آن آگاه می سازند بتوانید بهترین انتخاب را( زمینه امریه، کسری و معافیت) داشته شید.

دوره آموزشی نیروی انتظامی چگونه است؟

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

دوره آموزشی نیروی انتظامی چگونه است؟

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۶:۲۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)