مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

تاسیس مرکز مشاوره تحصیلی چگونه است؟

5 / 5 ( 1 امتیاز )

سیس مرکز مشاوره تحصیلی یکی از نیازهای روز جامعه ما میشد. چون پیدا کردن مسیر ست برای ادامه تحصیل یکی از بزرگترین چالش هایی است که هر فرد آن مواجه میشود. مراکز مشاوره تحصیلی خدمات مختلفی ارائه میدهند که دانش آموزان و دانشجویان بهره بردن از این خدمات میتوانند شاهد پیشرفت تحصیلی خود شند. تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته های مشاوره و برنامه ریزی سی و… از ابتدا هدف سیس مرکز مشاوره تحصیلی وارد این رشته میشوند اما سیس این مراکز شرایط خاصی دارد و توجه به حساسیت این موضوع، مجوزهای لازم برای سیس مراکز مشاوره تحصیلی تنها تحت شرایط خاصی برای متقاضیان صا میشود.

واقع سازمانهای زیربط نظارت سفت و سختی روی این موضوع دارند. طبق قوانین و مقررات تصویب شده سالهای اخیر متقاضیان سیس مرکز مشاوره ید مجوزهای لازم را از سازمان نظام روانشناسی کشور، اداره آموزش و پرورش، سازمان سنجش و… کسب کنند، که متقاضیان سیس مرکز مشاوره تحصیلی نیز از این امر مستثنی نیستند. متقاضیان ید مدارک و خواست خود را به سازمان مورد نظر ارائه دهند مورد برسی قرار گیرد.

مک تحصیلی برای اخذ مجوز سیس مرکز مشاوره تحصیلی

مک تحصیلی لازم برای اخذ مجوز سیس مرکز مشاوره تحصیلی کدام است؟

مراکز مشاوره تحصیلی یکی از انواع مختلف مراکز مشاوره تخصصی هستند. توجه فعالیت تخصصی این مراکز یعنی ارائه مشاوره و راهنمایی مقاطع مختلف تحصیلی، مشاورانی که این مراکز فعالیت میکنند ید رشته های مرتبط س خوانده شند صلاحیت لازم برای ارائه مشاوره تحصیلی داشته شند. رشته های تحصیلی مورد نیاز برای سیس مراکز مشاوره تحصیلی شامل موارد زیر میشد:

  • حداقل مک کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی گرایش مسه
  • حداقل مک کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی آموزشی
  • و…

توجه کنید که برای یافت مجوز ید دو مقطع خود را این رشته ها گذرانده شید مثلا دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را رشته علوم تربیتی گذرانده شید دانش و مهارت کافی را برای ارائه مشاوره تحصیلی داشته شید. علاوه بر این داوطلن مدارک تحصیلی پایین تر از کارشناسی ارشد شانسی برای یافت مجوز ندارند. همچنین متقاضیان ید سازمان نظام روانشناسی عضو شند آموزش های لازم را ببینند.

اما مک تحصیلی تنها شرط لازم برای گرفتن مجوز سیس مرکز مشاوره تحصیلی نیست و شرایط دیگری نیز توسط سازمان های زیربط نظر گرفته شده است که ادامه این شرایط را مورد بررسی قرار میدهیم.

شرایط سیس مرکز مشاوره تحصیلی

شرایط سیس مرکز مشاوره تحصیلی کدامند؟

همانطور که قبلا عنوان کردیم متقاضیان یافت مجوز برای مراکز مشاوره تحصیلی ید شرایط خاصی داشته شند. برخی از مهم ترین شرایط لازم برای سیس مرکز مشاوره به شرح زیر است:

  • اولین و مهم ترین شرط همان داشتن مک تحصیلی رشته های مرتبط مشاوره و برنامه ریزی سی است .چرا که افراد فاقد این مک صلاحیت علمی لازم را برای ارائه مشاوره تحصیلی ندارند. معمولا معدل دوره تحصیلی ثیر زیادی اخذ مجوز ندارد.

  • مجوز لازم برای دایر کردن مراکز مشاوره تحصیلی تنها به افرادی اعطا میشود که بعیت ایرانی داشته شند.

  • اعتقاد داشتن به دین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده قانون اساسی از دیگر شرایط سیس مرکز مشاوره تحصیلی است.

  • متقاضیان ید سازمان نظام روانشناسی کشور عضو شند. عضویت این سازمان هم شرایط خاصی دارد مثلا ید یک سال از زمان فارغ التحصیلی فرد گذشته شد.

  • نداشتن سابقه کیفری و نداشتن دشمنی نظام جمهوری اسلامی نیز شرط مهم دیگری است که ید نظر داشته شید.

  • بدیهی است مشاوران تحصیلی علاوه بر داشتن دانش و اطلاعات ید سلامت روانی و جسمی داشته شند.

  • متقاضیان سیس مرکز مشاوره نید هیچگونه اعتیادی به مواد روانگردان و مخ داشته شند.

  • نداشتن فساد اخلاقی و سوء شهرت از دیگر شرایط لازم است.

  • آقایان برای اخذ مجوز ید کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سرزی داشته شند. افرادی که کارت معافیت اعصاب و روان دارند ممکن است مشکل مواجه شوند.

دقت کنید که متقاضیان ید تمام این شرایط را دارا شند و نداشتن هر کدام از این موارد میتواند مانعی برای اخذ مجوز شد. ضمن اینکه مهارت و تخصص متقاضیان مراحل مختلف مورد بررسی و آزمایش قرار میگیرد و افرادی که این آزمونها و مصاحبه ها رد شوند، امکان اخذ مجوز را نخواهند داشت.

برای گرفتن مجوز مرکز مشاوره تحصیلی چه مدارکی لازم است؟

اگر شما متقاضی اخذ مجوز مرکز مشاوره تحصیلی هستید، زمان ثبت نام برای یافت مجوز ید یکسری مدارک را ارائه دهید. این مدارک شامل تمام مواردی است که صلاحیت شما را برای انجام خدمات مشاوره تحصیلی و سیس مرکز یید میکند. لیست برخی از مهم ترین مدارک لازم به شرح زیر است:

  • آخرین مک تحصیلی یا گواهی نامه پایان دوره که ید رشته های مرتبط شد.
  • کارت پایان خدمت یا معافیت سرزی برای متقاضیان آقا
  • گواهینامه عدم اعتیاد
  • ییدیه سلامت روان
  • برگه عدم سوء سابقه کیفری
  • رزومه و سوابق علمی و عملی
  • و…

این مدارک توسط سازمانهای مربوطه مورد برسی قرار میگیرد و صورت یید صلاحیت، نام مرکز مشاوره تحصیلی جدید به ثبت میرسد. البته این صورتی است که متقاضی امتیازات لازم را مراحل مختلف همچون مصاحبه و آزمون کسب کرده شد.

برای سیس مراکز مشاوره تحصیلی ید چه مراحلی را پشت سر بگذاریم؟

برای سیس مراکز مشاوره تحصیلی ید چه مراحلی را پشت سر بگذاریم؟

حالا که شرایط و مدارک لازم برای سیس مراکز مشاوره تخصصی تحصیلی را بررسی کردیم ید ببینیم که برای یافت این مجوز چه اقداماتی ید انجام دهیم؟

متقاضیان یافت مجوز ابتدا ید خواست خود را برای سیس مرکز مشاوره به سازمانهای مربوطه ارائه دهند. این خواست ید حاوی اطلاعات شناسایی، هدف شما از سیس مرکز مشاوره، مک و رشته تحصیلی و… شد. علاوه بر این متقاضیان ید مدارک مورد نیاز را نیز ارسال کنند. این مدارک به دقت بررسی میشوند و افرادی که شرایط لازم را داشته شند پذیرش میشوند. ممکن است آزمونهایی هم برگزار شود که طی آن دانش داوطلن سنجیده میشود. افرادی که همه ی شرایط لازم را داشته شند و آزمونها نیز موفق عمل کنند، میتوانند مجوزهای لازم را یافت کنند و فعالیتشان را از سر بگیرند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات کسب و کار و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره اخذ مجوز مرکز مشاوره تحصیلی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد

سیس مرکز مشاوره تحصیلی چگونه است؟

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

سیس مرکز مشاوره تحصیلی چگونه است؟

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۰:۲۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)