مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور ۹۹

4.8 / 5 ( 11 امتیاز )

مشاوره تلفنی انتخاب رشته . . . آیا به حال تجربه آن را داشته اید ؟ انتخاب رشته مجازی رایگان و یا انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش چطور ؟ به طور کل هرگاه پای تصمیم گیری و انتخاب میان شد منطق و پیش زمینه ذهنی ما کلماتی مانند مشاوره و مشورت و راهنمایی را برای ما یاد آور میشود چرا که تجربه ثابت کرده است همیشه چند فکر بهتر از یک فکر جواب میدهد و حال آن که این مشاوره و مشورت بخواهد افرادی شد که سال ها علم و تجربه را اندوخته دارند .

زمانی که پای کنکور و انتخاب رشته میان شد یکی از مهم ترین وضعیت هایی میشد که فرد نیاز به مشورت یا همان مشاوره برای انتخاب رشته دارد چرا که طبیع تحصیل رشته ای که بهترین انتخاب ممکن برای رتبه فرد و متناسب ترین انتخاب استعداد ها ، علایق ، شخصیت و موقعیت او شد میتواند آینده شغلی و به دنل آن مسیر زندگی شخص را تعیین کند . مشاوره انتخاب رشته همان راهنمای مورد نیاز ما این زمینه است . مشاوره تلفنی انتخاب رشته شامل انتخاب رشته انسانی ، انتخاب رشته تجربی ، انتخاب رشته ریاضی و . . . میشد .

مشاوره تلفنی انتخاب رشته – مزایا

اگر به حال تجربه مشاوره تلفنی نداشته اید نگران نشید، این مقاله سعی میکنیم دید کامل و ستی از مشاوره تلفنی به شما بدهیم توجه به نیاز خود بدانید که بهتر است از مشاوره حضوری انتخاب رشته استفاده کنید یا مشاوره تلفنی انتخاب رشته . شرایطی که مشاوره تلفنی انتخاب رشته توصیه می شود به شرح زیر است:


بیشتر بخوانید: تکنیک های تست زنی کنکور به تفکیک وس


هزینه لای مشاوره حضوری انتخاب رشته کنکور

یکی از موارد مهم بحث مشاوره انتخاب رشته ، هزینه زیادی است که مشاوره انتخاب رشته حضوری مقایسه مشاوره انتخاب رشته تلفنی دارد (معمولا از ۵۰۰ هزارتومان به لا). این شرایط اقتصادی امکان مین این هزینه برای بسیاری از خانواده ها غیر ممکن است. البته این احتمال نیز وجود دارد که صرف این هزینه نیز رضایت شما کسب نشود و به نتیجه ستی نرسید. مشاوره تلفنی انتخاب رشته هزینه هر دقیقه تماس ۲ هزار تومان است. شما فرض داشتن ۱ ساعت تماس تلفنی و بدون هزینه رفت و آمد و … ۱۲۰ هزار تومان هزینه پرداخت خواهید کرد. یعنی حدود ۸۰ صد کمتر از مشاوره حضوری انتخاب رشته . همان چند دقیقه اول نیز اگر از مشاور انتخاب رشته خود راضی نشید میتوانید تلفن را قطع کنید هزینه بیهوده پرداخت نکنید.

همچنین میتوانید لینک زیر فرایند کامل از صفر ۱۰۰ انتخاب رشته کنکور را مطالعه نمایید و خودن انتخاب رشته کنید.


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری


عدم دسترسی به مشاور انتخاب رشته خوب و تجربه

ممکن است اطراف محل زندگی شما دسترسی به مشاور انتخاب رشته خوب و تجربه برای داشتن مشاوره انتخاب رشته حضوری سخت شد و یا نشد. این شرایط ارتط تلفنی و یا حتی تصویری صورت امکان، بهترین گزینه برای ارتط مشاور خواهد بود. مشاوره آویژه داشتن مشاوران انتخاب رشته مجرب میتواند همراه خوبی برای شما این مسیر شد.

داشتن یک یا چند سوال کوه ارتط انتخاب رشته کنکور

گاهی ممکن است شما انتخاب رشته خود را تقریا انجام داده شید اما ارتط یک قانون خاص، یک رشته خاص و یا جابجایی چند اولویت که شک دارید سوالاتی داشته شید. همچنین ممکن است حین انجام فرایند انتخاب رشته سایت سازمان سنجش سوال و یا مشکلی مواجه شوید که ید سریع بپرسید و یا برطرف کنید. چنین مواردی مشاوره تلفنی انتخاب رشته گزینه بسیار مناسبی یک هزینه کم و از همه مهمتر اتلاف زمان کمتر است.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته – معایب

وجود بیان مزیت های انتخاب رشته تلفنی کنکور ، اما این کار همیشه توصیه نمی شود. صورت داشتن تمکن مالی، موارد زیر بهتر است از مشاوره انتخاب رشته حضوری بهره بگیرید:


بیشتر بخوانید: منابع کمک آموزشی کنکور ۹۹


نداشتن شناخت کافی از علایق و استعدادها

توجه به اهمیت بسیار لای انتخاب رشته کنکور و ثیر آن آینده زندگی افراد صورتی که شناخت کافی از علایق و استعدادهای خود ندارید برای انتخاب رشته حتما از یک مشاور انتخاب رشته حرفه ای و مطمئن کمک بگیرید. مشاور انتخاب رشته توجه به داشتن تجربه لا و شناخت کافی از موارد موثر انتخاب رشته کنکور شما و انجام تست های خودشناسی و استعدادیابی میتواند آگاهی شما را نسبت به ظرفیت ها و توانایی هایی که وجود شماست لا ببرد انتخاب رشته ستی داشته شید. چنین شرایطی مشاوره حضوری انتخاب رشته اولیت بسیار بیشتری از مشاوره تلفنی انتخاب رشته دارد.

عدم آگاهی از ضوابط و شرایط انتخاب رشته

اگر به هر دلیلی نمی توانید دفترچه انتخاب رشته کنکور را مطالعه کنید و یا ضمن مطالعه دفترچه انتخاب رشته ک ستی از ضوابط و شرایط انتخاب رشته ، ثیر سهمیه ها ، بومی گزینی و سایر موارد منج دفترچه انتخاب رشته ندارید بهتر است به صورت حضوری به مشاور انتخاب رشته مراجعه کرده توضیح مفصلی از این موارد به شما ارائه دهد. البته پست دفترچه انتخاب رشته کنکور که زیر وجود دارد می توانید حد قابل قبولی به پاسخ سوالاتی که این زمینه دارید زنی ساده تر برسید.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور


مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه دولتی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه دولتی همیشه از حساسیت های خاص خود برخوردار بوده است و معمولا بعد از اعلام رتبه های کنکور سراسری از طرف سازمان سنجش شاهد زار داغ مشاوره برای انتخاب رشته هستیم ، اما چرا مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه دولتی حساسیت بیشتری دارد ؟ معمولا کنکور سراسری همیشه داوطلن بیشتری را شامل میشود و رقابت آن بر سر دانشگاه و رشته همیشه شدید تر و تنگاتنگ بوده است و همه خواهان پذیرش رشته ها و دانشگاه های برترند و اینکه چه رتبه ای چه رشته ای امکان دارد قبول شوم سوالی است که هر فرد کنکوری رها و رها از خود و مشاور خود ممکن است بپرسد ، از این رو میتوان اهمیت مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه دولتی را ک کرد .

چه چیز یک زندگی را خوب میکند

برای مشاوره انتخاب رشته آویژه

  • مشاوره انتخاب رشته ارشد
  • نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته مجازی کنکور

  • انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش
  • چه رتبه ای چه رشته ای؟

  • مشاوره تحصیلی انتخاب رشته
  • مشاوره انتخاب رشته نهم
  • مشاوره انتخاب رشته انلاین
  • نرم افزار انتخاب رشته تجربی
  • دانلود نرم افزار انتخاب رشته
  • مشاوره ثبت نام کنکور

مشاوره این زمینه میتواند به صورت مشاوره انتخاب رشته انلاین نیز شد و انتخاب رشته مجازی کنکور عصر ارتطات که تقری عموم مردم به اینترنت و سیستم ها و سایت ها دسترسی دارند عث راحت تر شدن انتخاب رشته و کاهش ترافیک صفوف انتخاب رشته حضوری شده است . مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه دولتی میتواند به شما کمک کند دیدی روشن تر و آگاهانه تر بهترین انتخاب ممکن را قل تلاش های پشت کنکوری خود داشته شید چرا که گاه فرد رتبه ای که کسب کرده است میتوانسته رشته و دانشگاه بهتری تحصیل کند اما به دلیل مشاوره نگرفتن و عدم آگاهی یا مشاوره نامناسب رشته و دانشگاهی پایین تر از سطح ایده آل رتبه خود تحصیل کرده است .

از این رو پس از بررسی دفترچه انتخاب رشته و تیک زدن رشته های مورد علاقه خود بهتر است از مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه دولتی کمک گرفته اولیت بندی صحیح رشته ها بهترین گزینه ممکن برای تحصیل شما رقم بخورد .


بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ریاضی


مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد میتواند برای داوطلن همانق اهمیت داشته شد که مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری حائز اهمیت است ، میتوان گفت اکثر افرادی که فقط خواسر رشته های برتر هر شاخه ای هستند اگر دانشگاه های دولتی و کنکور سراسری موفق به پذیرش نشوند به قبولی رشته دلخواه خود دانشگاه آزاد امید دارند از این رو مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای این افراد بسیار حیاتی میشد چرا که سهل انگاری نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد میتواند آخرین فرصت برای پذیرش رشته مورد نظر خود را نیز از دست بدهد .

از طرف دیگر چون پذیرش رشته های دانشگاه آزاد نسبت به دانشگاه دولتی از نظر رتبه میتواند راحت تر شد پس یک مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد میتوانید شانس خود را برای به دست آوردن یک صندلی رشته های برتر دانشگاه آزاد افزایش دهید و این امر میتواند به صورت مشاوره انتخاب رشته انلاین هم شد یعنی کمترین زحمت و حتی به صورت مشاوره انتخاب رشته رایگان یعنی بدور از هزینه های متداول مشاوره تحصیلی انجام شود .

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد میتواند شما را همان رشته دلخواهی که کنکور سراسری موفق به قبولی آن نشده اید پذیرش کند اما گاه عدم توجه به نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نداشتن اطلاعت فردی کافی شخص را از بسیاری از رشته های بهتری که میتوانست آن تحصیل کند محروم میکند پس بهتر است پیش از هر اقدام خودسرانه ای این زمینه از طریق مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطلع شوید که چه رتبه ای چه رشته ای را میتوانید پذیرش شوید .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نکته هایی که ید مورد آن بدانید


مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی میتواند رقابت تنگاتنگ داوطلن گروه تجربی که همگی پی کسب رشته های برتر هستند بسیار تعیین کننده شد و این امر چه مورد انتخاب رشته تجربی برای دانشگاه دولتی و چه انتخاب رشته تجربی برای دانشگاه آزاد صدق میکند . قابل انکار نیست که رشته های برتر شاخه تجربی چه حد رقابت برانگیز هستند و از جایگاه ویژه شغلی و اجتماعی برخوردار میشند و از طرفی دیگر همانطور که شاهد آن هستیم هر ساله امار داوطلن گروه تجربی بسیار لا و بیشتر از دیگر شاخه ها میشد پس این میان عوامل تعیین کننده مانند مشاوره تحصیلی پیش از کنکور ، رتبه کسب شده ، و مشاوره تحصیلی انتخاب رشته میتواند ما را این ماراتون به مقصد برساند.

سایر موارد مربوط به انتخاب رشته

  • نیج کنکور سراسری
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته

  • نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
  • نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی
  • نرم افزار انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته مجازی دانشگاه ازاد
  • نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ریاضی
  • تراز قبولی دانشگاه آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
  • تعداد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

شما چه رشته ای تحصیل میکنید؟

نمایش نیج

امروزه به طور کل کنکور هزینه های سنگین خاص خود مانند کلاس های تقویتی ، پکیج های آموزشی ، کب های کمک سی و کنکوری ، مشاوران برنامه ریزی سی و . . .همراه است و این میان بحثی که به اندازه تمام این ها میتواند موثر و تعیین کننده شد بحث انتخاب رشته است اما مسفانه بسیاری از داوطلن اهمیت آن را نادیده میگیرند و همین عث میشود به رشته ای که شایستگی آن را دارند دست پیدا نکنند واقع رتبه را تنها عامل موثر و پایان کار میدانند حال آنکه گاه افرادی رتبه های بسیار نزدیک به هم رشته هایی پذیرش شده اند که یکی بسیار بهتر از دیگری است و این به نحوه انتخاب رشته فرد بر میگردد و قطعا کنکور تجربی آمار لای داوطلبی که دارد اثر انتخاب رشته صحیح و مشاوره تحصیلی انتخاب رشته چندین برابر میشود .

مشاوره تلفنی انتخاب رشته تجربی دسترسی آسان و راحت ترین شکل ممکن بهترین مشاوره برای انتخاب رشته را اختیار متقاضیان قرار میدهد بتوانند ایده آل ترین رشته را تناسب رتبه خود انتخاب کنند و علاوه بر این به اطلاعات کافی از محتوای رشته و آینده شغلی و جایگاه آن جامعه دست پیدا کنند .


بیشتر بخوانید: انواع سهمیه کنکور سراسری


مشاوره تلفنی انتخاب رشته ریاضی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته ریاضی میتواند همانق مهم شد که انتخاب رشته تجربی دارای اهمیت است ، شاید خود فکر کنید از آن جایی که تعداد متقاضیان کنکور ریاضی هرساله کمتر از کنکور تجربی است پس احتمال پذریش دانشگاه برای آن راحت تر است و نیاز به مشاوره برای انتخاب رشته ندارد . . . اینکه داوطلن این شاخه کمتر هستند قابل قبول است اما ابدا به این معنا نیست که پذیرش رشته های پ شاخه ریاضی هم همانق آسان تر است . . .

نکته دیگری که وجود دارد این است که اکثر رشته های دانشگاهی شاخه ریاضی پیشوند مهندسی همراه هستند ، این پیشوند داوطلب را به خطا دچار میکند و ذهنیت اشتهی ممکن است به او بدهد و خود فکر کند که تمامی این رشته ها مهندسی هستند و پس دیگر تفاوتی ندارد که کدام رشته ادامه تحصیل دهم ! تشابه پیشوند مهندسی اکثر رشته های گروه ریاضی به دلیل پیدا کردن تخصص آن رشته میشد اما به این معنا نیست رشته ها از نظر محتوا ، زار کار ، جایگاه اجتماعی و . . . یک سطح قرار دارند و قطعا اولویت بندی آن ها حساسیت صورت گرفته است ، پس نمیتوان تنها تکیه بر اطلاعات شخصی دست به انتخاب رشته زد.

برای مشاوره قبولی رشته مورد علاقه خود ما

  • نرم افزار انتخاب رشته ارشد رایگان
  • تعداد انتخاب ها انتخاب رشته دانشگاه آزاد

  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد
  • انتخاب رشته مجازی ارشد رایگان
  • انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
  • زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد

  • ثبت نام دانشگاه آزاد
  • سایت دانشگاه آزاد

شما ید پیش از انتخاب رشته بفهمید که آیا این رشته و محتوای آن روحیات ، علایق ، استعداد و اهداف شما همخوانی دارد ؟ آیا این بهترین رشته ای است که رتبه کسب شده خود میتوانید آن تحصیل کنید ؟ آیا این رشته را میتوانید دانشگاه بهتری بخوانید ؟ و . . . پاسخ این سوالات را میتوانید به راحتی از طریق مشاوره انتخاب رشته آنلاین و حتی مشاوره انتخاب رشته رایگان به دست آورید . پس میتوانید از طریق مشاوره تلفنی انتخاب رشته ریاضی به یک تصمیم و انتخاب ست دست پیدا کنید و آگاهی مسیر خود قدم بردارید و اقدامات خود را قالب انتخاب رشته مجازی کنکور به راحتی انجام دهید .


بیشتر بخوانید: اعلام نیج کنکور سراسری


به آزمون مشاوره انتخاب رشته انتخاب رشته خوش آمدید.

سئوال انتخاب رشته
سئوال 2 انتخاب رشته

۱۳۹۹-۰۴-۲۰ مشاوره انتخاب رشته

Time is Up!

مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی

مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی شاید برای برخی افراد کم اهمیت جلوه کند و خود بگویند که شاخه انسانی و رشته های آن به حساسیت دیگر شاخه ها نمیشد و نیازی به مشاوره تحصیلی انتخاب رشته ندارد ، اما به حال به گستردگی و تنوع محتوایی رشته های انسانی دقت کرده ایده ؟ ؟ ؟ از حقوق و گرایش های مختلف آن ریخ و ادبیات و روانشناسی و . . . همین تنوع رشته های شاخه علوم انسانی ایجاب میکند که ما پیش از انتخاب رشته کنکور از طریق مشاوره تلفنی انتخاب رشته نه تنها بفهمیم که چه رتبه ای چه رشته ای میتوانیم قبول شویم بلکه برای ما روشن شود که محتوا و هدف آن رشته چیست و ما قرار است چه اطلاعاتی کسب کنیم .

برای مشاوره قبولی دانشگاه مشاوران انتخاب رشته آویژه

  • انتخاب رشته مجازی
  • انتخاب رشته سنجش

  • سازمان سنجش کارت اعتری
  • انتخاب رشته تجربی سنجش
  • رشته های دانشگاهی تجربی رتبه
  • تخمین رشته قبولی رتبه

پس نه تنها برای تمامی شاخه ها نیاز به مشاوره انتخاب رشته احساس میشود بلکه این نیاز مقاطع تحصیلی لاتر نیز وجود دارد و قالب مشاوره انتخاب رشته ارشد ید به آن اهمیت داد ، چرا که بسیاری از افراد بوده اند که بدون آگاهی کافی دست به انتخاب رشته زده اند و طول تحصیل پی برده اند که رشته تحصیلی آن ها هیچ سنخیتی برا روحیات ، اهداف و علایق آن ها ندارد و همین امر موجب سرخوردگی ، بی انگیزگی و حتی گاها ترک تحصیل آن ها شده است . . .

مشاوره تلفنی انتخاب رشته انسانی این فرصت را اختیار تمامی داوطلن این گروه قرار میدهد که برقراری ارتط مراکز مشاوره تحصیلی از سال ها تجربه و علم مشاورین این مراکز راسی انتخاب رشته صحیح خود استفاده ببرند و این مراکز پیش رو گذاشتن گزینه هایی مانند مشاوره انتخاب رشته رایگان و یا مشاوره انتخاب رشته آنلاین مساعدت خود را جهت انتخاب رشته صحیح داوطلن کنکور تمامی شاخه ها انجام داده اند پس میتوان کمک این مراکز و استفاده از خدمات بی یغ آن ها آینده بهتری را برای رقم زد .

منبع: How Does it Measure Up to Other Online Therapy Platforms

سوالات متداول

انتخاب رشته کنکور ید به چه نکاتی توجه کنیم؟

استعدادها و پنسیل های شخصی, روحیات فردی و اجتماعی, زار کار و موقعیت های شغلی, شهرهایی که میخواهیم آن تحصیل یا زندگی کنیم, کارهایی که از آنها خوشمان نمی آید و …

چرا انتخاب رشته دانشگاه ید توسط متخصص انجام شود؟

انتخاب رشته تحصیلی امری بسیار حساس و حیاتی است و بدیهی است که حتی کوچکترین اشتهات میتواند آینده فرد را تحت ثیر قرار داده و او را از آرزوهایش دور کند.

چرا اطلاع از آخرین رتبه های قبولی دانشگاه مهم تلقی میشود؟

اطلاع از آخرین رتبه های قبولی کنکور شما میتوانید حدودی مطمئن شوید که چه رشته هایی را نگاه های خوبینانه و واقع بینانه قبولی خواهید شد. لذا اطلاعات آخرین رتبه های قبولی کنکور بسیار برای هر داوطلب بسیار حیاتی و مهم تلقی میشود.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور ۹۹

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور ۹۹

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۷:۴۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)