مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

مشاوره آخرین رتبه های قبولی ارشد

به این مطلب امتیاز دهید

به نظر شما باید از رتبه اولی ها بپرسیم یا آخرین رتبه ها؟ اگر به شما پیشنهاد کنم که مشاوره آخرین رتبه های قبولی ارشد را داشته باشید لابد فک خواهید کرد که من درست فکر نمیکنم و فقط می خواهم حرفی زده باشم. البته که اینطور نیست من حرفی را بدون منطق و دلیل نمیزنم. قطعا زمانی که شما تصمیم گرفته اید کنکور ارشد شرکت کنید مشغله ای دارید حالا یا شغل رسمی است یا شرکت و یا هم دانشجوی کارشناسی هستید که باز هم درگیرخواهید بود پس مسلما تایم کافی برای مطالعه و امتحان روش های متفاوت ندارید. اگر این گونه ای که من بیام کردم هستید پس باید به رتبه های آخر اطمینان کنید و همان روش ها را در پیش بگیرید.

مشاوره آخرین رتبه های قبولی ارشد

مادامی که در رابطه با کنکور ارشد سخن می گوییم منظورمان تمامی رشته ها مهندسی، علوم تربیتی، هنر و زبان است . قطعا همه دانشجویان کارشناسی می توانند با کمی تلاش در دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل در مقطع ارشد شوند. و قطعا اینکه آخرین رتبه ها با هم متفاوت هستند.

اما چه رشته هایی برای کنکور ارشد می توانیم شرکت کنیم؟

اول از همه باید ببینیم رشته شما در کارشناسی چه بود است؟ مثلا رشته شما اگر حقوق بوده باشد در کارشناسی می توانید در گرایش هایی مانند گرایش حقوق عمومی در کارشناسی ارشد حقوق

گرایش حقوق خصوصی

گرایش حقوق بشر

گرایش حقوق تجارت بین الملل

گرایش حقوق جزا و جرم شناسی

گرایش حقوق مالکیت فکری

گرایش حقوق محیط زیست

گرایش حقوق تجاری اقتصادی بین المللی

گرایش حقوق خانواده

گرایش حقوق ارتباطات

گرایش حقوق نفت و گاز شرکت کنید

البته که هر کدام از این گرایش ها ضرایب خاصی برای قبولی در آنها در نظر گرفته می شود و البته که دروسی که باید در آینده پاس کنند هم متفاوت خواهد بود.

اما اگر رشته پرستاری رفته باشید چه خواهد شد؟ در پرستاری هم گرایش های متفاوتی وجود دارد که تک تک آنها را بیان خواهیم کرد.

کارشناسی ارشد رشته پرستاری داخلی – جراحی

کارشناسی ارشد روان پرستاری

کارشناسی ارشد پرستاری کودکان

کارشناسی ارشد پرستاری سلامت جامعه

باز هم در تمامی این گرایش ها ضرایب متفاوت خواهد بود برای قبولی در کنکور ارشد و همینطور در آینده درس هایی که باید پاس کنند هم متفاوت خواهد بود. اما رشته انتخابی شما کدام است؟ شما در کارشناسی چه رشته ای داشته اید؟ علوم سیاسی – مهندسی عمران – مهندسی بهداشت عمومی – مهندسی برق – مدد کاری اجتماعی و یا … اصلا نگران نباشید مشاوره آخرین رتبه های قبولی ارشد آویژه در کنار شماست تا تمامی اطلاعاتی که برای شرکت در کنکور ارشد لازم دارید را در اختیارتان بگذارد. برای ارتباط با مشاوره آخرین رتبه های قبولی کارشناسی آویژه می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ برای تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ برای سایر شهرستان ها استفاده کنید.

چه دانشگاه هایی گرایش های ارشد را دارند؟

قطعا شما هم متوجه شده اید که تمامی دانشگاه ها تمامی رشته ها ی مدر نظر شما را ندارند و باید برای بعضی از رشته ها از آغوش گرم خانواده دور شوید. البته فکر می کنم دقیقا الان زمان آن رسیده است که از خانواده خود جدا شوید . اما چه رشته هایی و چه دانشگاهی؟ بستگی به انتخاب شما دارد قطعا فاکتور های زیادی وجود دارد که بگوییم کجا باید برویم و کجا درس بخوانیم؟ اگر برای شما خانواده و بودن در کنار آنها مهم است پس بیخیال رشته شوید و همان ابتدای کار نگاه کنید که دانشگاه محل زندگی شما چه رشته ها و گرایش هایی را پذیرش می کند؟

اما اگر مشکلی با محل تحصیل ندارید خب بهتر است ابتدا رشته و گرایش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس وابسته به دانشگاه انتخاب های خود را انجام دهید.

البته خیلی عجله نکنید و سعی نکنید احساسی رفتار کنید اولا اینکه در دوره کارشناسی ارشد تنها چند روز در هفته درس دارید و مابقی روز ها را می توانید در خانه سپری کنید و مورد دوم هم اینکه انتخاب تنها بر اساس علاقه قطعا کاری بیهوده خواهد بود و شما شاید به عبارتی عمر خود را هدر داده اید. امروزه با توجه به سخت گیری ها و سخت پیدا شدن کار برای نسل جوان کشور باید به آینده کاری گرایشی که انتخاب می کنید هم دقت کافی داشته باشید.

مشاوره تلفنی آخرین رتبه های قبولی ارشد

همان طور که همه ما می دانیم گذر زمان آنقدری سریع است که نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم اما برای مشاوره باید تایم خالی کرد چرا که یک مشاور و همراه می تواند به شما کمک کند که مسیر درست را انتخاب کنید . البته که شما خود بهتر از هر کسی می دانید که مسیر اشتباه دقیقا همانند آب در هاون کوفتن است . اما با همه این ها اگر بازم تایم خالی برای مشاوره ندارید و واقعا مشغله کاری و زندگی اجازه این کار را نمی دهد باید بگویم اصلا نگارن نباشید مشاوره تلفنی آخرین رتبه های قبولی ارشد بهترین را برای شماست چرا که سریعا با یک تلفن کوتاه می توانید به پاسخ درست همه سوالات خود برسید .

در واقع ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه برای همین در کنار شما هستیم . می خواهیم که شما بهترین راه را در کم ترین زمان ممکن انتخاب کنید . برای مشاوره تلفنی آخرین رتبه های قبولی ارشد می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ برای تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ برای سایر شهرستان ها استفاده کنید .

مشاوره آخرین رتبه های قبولی ارشد آویژه

مشاورین کار بلدی که در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه حضور دارند به شما کمک می کنند که بهترین روش انتخاب رشته را در پیش بگیرید . ما تنها یک مشاور نیستیم ما مشاور و همراه و دلسوز شما هستیم می خواهیم که بهترین ها برای شما باشد اما اگر خودتان هم بخواهید . همیشه گفته ام شما به عنوان داوطلب باید بخواهید تا اتفاق بیفتد . منتظر تماس های شما هستیم

موفق باشید

برای مشاوره در زمینه مشاوره آخرین رتبه های قبولی ارشد

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتی ایام تعطیل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۵:۳۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)