مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرح شرایط اقساطی خرید خدمت سربازی

۰٫۰
۰۰

شرایط اقساطی خرید خدمت سرزی

همانطور که مشخص است چندسالی است که مشمولان و غاین می توانند صورت داشتن شرایط لازم به آسانی سرزی خود را بخرند. براین اساس سرزانی که شرایط لازم و کافی را داشته شند می توانند به راحتی کارت پایان خدمت خود را یافت کنند.

مراحل خرید خدمت به صورت اقساطی

۱٫سازمان وظیفه ی عمومی ناجا مدارک مراجعین را چک می کند . براساس میزان تحصیلات شخص و هل و تعداد فرزندان هزینه پرداختی را مشخص میکند. این افراد به نک انصار یا قوامین معرفی می شوند.

۲٫ نک عامل پس از یافت معرفی نامه از سازمان وظیفه ی عمومی پرونده تشکیل می دهند. سپس اخذ تضمین های مورد نیاز حداقل یک سوم از جریمه را یافت می کند.

۳٫ سازمان وظیفه ی عمومی پس از یافت ییدیه نک کارت معافیت خدمت موقت صا می کند.

۴٫ اگر اقساط مقرر شده پرداخت نشود نک عاملین ضامنت اخذ شده را به اجرا خواهد گذاشت . و ضمن کارت معافیت این افراد طل خواهد شد.

شرایط قطعی پرداخت قسطی جریمه ی سرزی

سردار موسی کمالی این ره گفت :نحوه ی پرداخت جریمه ی رلی مشمولان غایب سرزی که غیبت آنها بیش از ۸ سال می شد به دو صورت نقدی و اقساطی امکان پذیر است.

برای پرداخت به صورت اقساطی ید مشمولان به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند و نحوه ی پرداخت خود را اعلام کنند .

نحوه ی پرداخت شرایط قسطی

متقاضیان ید یک سوم از جریمه ی خود را پرداخت کنند و مابقی هزینه ی مذکور را می توانند گرفتن وام نکی کارمزد ۴صد طی ۳۶ماه به صورت اقساطی بپردازد .

ارسال نامه ی نک به سازمان وظیفه ی عمومی ناجا کارت معافیت موقت ۳۶ ماهه صا می شود. که صورت عدم پرداخت اقساط کارت معافیت آنها پس از ۴ ماه طل می شود. این افراد موظغ اند به سرزی خود مانند افراد عادی ادامه دهند.

خریط اقساطی سرزی برای خانواده های تحت پوشش کمیته ی امداد

شرایط پرداختی برای این گروه از افراد که از بنیه ی مالی ضغیفی برخوردارند به صورت قسطی می شد.

شرح شرایط اقساطی خرید خدمت سرزی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۱۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)