مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

اخذ وام برای تاسیس مهد کودک چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

اخذ وام برای سیس مهد کودک

اخذ وام برای سیس مهد کودک یکی از راه های کمک کننده برای مین بودجه و هزینه ی لازم برای سیس مهد کودک میشد . برای راه اندازی هر کاری اولین و مهم ترین مسئله منابع مالی و برآورد هزینه ها میشد . گاهی ممکن است متقاضی تمام مراحل مربوط به اخذ موافقت نامه را پشت سر بگذارد اما نتواند از پس هزینه ها ی لازم برای تجهیز مهد کودک برآید . این مرحله وام ها ی اشتغال زایی به منظور افزایش فرصت ها ی شغلی و کمک به چرخ اقتصاد کشور اختیار متقاضیان قرار میگیرد . از جمله سازمان هایی که تسهیلاتی تحت عنوان وام اشتغال زایی را برای متقاضیان ارائه میدهند میتوان به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی و برخی از نک ها اشاره کرد . که علاقه مندان میتوانند به منظور اخذ وام برای سیس مهد کودک از این تسهیلات کمک بگیرند .

اخذ وام برای سیس مهد کودک از هر سازمان و ارگانی شرایط و ضوابط خاص خود را دارد . توجه به اینکه ساماندهی و مدیریت مهد کودک ها زیر نظر سازمان بهزیستی میشد لذا موقعیت لازم اخذ وام برای سیس مهد کودک از این سازمان برای مدد جویانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و همچنین موسسین مهد های کودک فراهم شده است . ره ی اخذ وام برای سیس مهد کودک سوالات بسیار زیادی از جمله میزان و صد سود این وام ها ، سقف هر وام و شرایط و قوانین مربوط به یافت وام مطرح میشود . به منظور دست یافتن به پاسخ سوالاتن ره ی اخذ وام برای سیس مهد کودک و همچنین اطلاع از مراحل و شرایط یافت وام شما را به مطالعه ی ادامه ی این مطلب دعوت میکنیم .

شرایط اخذ وام برای سیس مهد کودک

شرایط اخذ وام برای سیس مهد کودک همانند شرایط سایر وام های اشتغالزایی میشد . به طور کلی داشتن شرایط عمومی اخذ وام ، برای یافت وام سیس مهد کودک الزامی میشد . به عنوان مثال یکی از مهم ترین شرایط اخذ وام برای سیس مهد کودک میتوان به نداشتن هیچگونه چک برگشتی و همچنین نداشتن وام های معوق قبلی اشاره کرد . چنانچه متقاضی یافت وام از طریق یکی از ارگان های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی برای یافت وام اشتغالزایی اقدام کند ، لذا یکی از شرایط اخذ وام داشتن معرفی نامه از سوی این سازمان ها میشد . از دیگر شرایط اخذ وام برای سیس مهد کودک ارائه ی مجوز سیس مهد کودک به نک ها میشد واقع متقاضی سیس مهد کودک بعد از یافت مجوز های لازم برای فعالیت ، ید به نک ها مراجعه کند .

از دیگر شرایط اخذ وام برای سیس مهد کودک میتوان به این نکته اشاره کرد که موسس مهد کودک ید سرپرست خانوار شد و یا ثابت شود که هزینه های زندگی را برعهده دارد . غیر این صورت وام سیس مهد کودک به فرد تعلق نمیگیرد . اما یکی از مهترین شرایط برای اخذ هر وامی معرفی فرد یا افرادی به عنوان ضامن به نک میشد که وام سیس مهد کودک نیز از این امر مستثنی نمیشد و معرفی ضامن معتبر امر لازم و ضروری برای یافت وام سیس مهد کودک میشد .

مراحل اخذ وام برای سیس مهد کودک

مراحل اخذ وام برای سیس مهد کودک شامل مواردی میشد که متقاضی ید تمام این مراحل را طی کند . توجه به اینکه متقاضی از سوی سازمان بهزیستی و یا کمیته امداد به نک معرفی شود مدارک موردنیاز برای یافت وام اندکی متفاوت میشد . توجه به اینکه سازمان بهزیستی برای مددجویان خود وام اشتغالزایی نظر میگیرد ، آن دسته از مددجویان که قصد سیس مهد کودک دارند میتوانند دست داشتن معرفی نامه ی سازمان بهزیستی برای اخذ وام سیس مهد کودک به نک ها مراجعه نمایند . اگر متقاضی جز مددجویان سازمان بهزیستی نشد برای اخذ وام ید مستقیما به نک ها مراجعه نماید . یکی دیگر از مراحل اخذ وام برای سیس مهد کودک ارائه ی مجوز و پروانه ی فعالیت به نک میشد . نک بعد از بررسی مجوز و پروانه ی فعالیت ، خواست وام داوطلن را ثبت مینماید .

البته ید کید کرد که از دیگر مراحل اخذ وام برای سیس مهد کودک تعیین سقف وام مورد نیاز از سوی متقاضی میشد . که این مرحله توجه به نیاز مالی و میزان هزینه ها یاید اقدام به تعیین سقف وام کرد . همچنین مانند تمام وام های دیگر متقاضی ید فرد یا افرادی را به عنوان ضامن به نک معرفی کند . سپس انجام بررسی های نهایی موافقت و یا عدم موافقت وام سیس مهد کودک به متقاضیان اعلام میگردد .

چگونگی اخذ وام برای سیس مهد کودک

چگونگی اخذ وام برای سیس مهد کودک یکی از سوالاتی میشد که برای علاقه مندان به سیس مهد کودک ایجاد میشود . همانطور که میدانید نک ها و موسسات مختلف تسهیلات و وام های ویژه ای برای اشتغالزایی و کمک به چرخه ی تولید و اقتصاد کشور دارند . حال فردی که قصد سیس مهد کودک و اخذ وام برای این کار را دارد ید براساس آیین نامه ها و قوانینی که از سوی نک ها اعلام میشود گام بردارد . توجه به نکاتی که مورد مراحل اخذ وام گفته شد میتوان به این نکته پی برد که پیش از هر کاری داشتن شرایط لازم برای اخذ مجوز فعالیت مهد کودک امر لازم و ضروری میشد . چرا که یکی از اصلی ترین مراحل ارائه ی مجوز به نک ها میشد .

همچنین از دیگر مواردی که ره ی چگونگی اخذ وام برای سیس مهد کودک اهمیت دارد ، توجه به میزان سود سالانه و شرایط زپرداخت وام میشد . و متقاضی یافت وام ید توجه به توان مالی و احتساب میزان سوددهی مهد کودک سقف وام را تعیین کند آینده برای ز پرداخت وام به مشکل بر نخورد .

نکات مهم اخذ وام برای سیس مهد کودک

نکات مهم اخذ وام برای سیس مهد کودک مواردی را شامل میشود که هر یک از متقاضیان اخذ وام برای سیس مهد کودک ید نظر بگیرد . اولین کاری که فرد متقاضی وام ید انجام دهد احتساب هزینه های لازم برای تهیه ی امکانات و تجهیزات مهد کودک نمیشد . براساس این برآورد سقف وام یافتی خود را تعیین کند . از جمله دیگر نکات مهم اخذ وام برای سیس مهد کودک میتوان به میزان سود پایین این وام ها اشاره کرد ، چرا که وام سیس مهد کودک زمره ی وام های اشتغال زایی قرار میگیرد و به طور کلی سود کمتری برای این وام ها نظر گرفته شده است . متقاضیان ید نظر داشته شند که بسیاری نک ها ، تسهیلات لازم برای سیس مجوز مهد کودک را تنها به سرپرسن خانوار اختصاص میدهند ، لذا موسس مهد کودک ید سرپرست خانواده شد .

سوالات متداول

هزینه ی اولیه برای سیس مهد کودک چق است ؟

توجه به مکانی که مهد کودک آنجا سیس میشود و همچنین نوع و تنوع وسایل زی و یادگیری هزینه لازم متفاورت است اما به طور کلی حداقل سرمایه اولیه ۲۰۰ میلیون تومان مورد نیاز است .

سود سیس مهد کودک چق است ؟

معمولا افزایش تبلیغات و معرفی بیشتر مهد کودک سوددهی نیز بیشتر میشود . به طور معمول هر مهد کودک کسر هزینه های جاری ۱۵ ۲۰ میلیون تومان ماه سود دارد .

شرایط سیس مهد کودک خصوصی چیست ؟

موسس و مدیر مهد کودک ید خانم شد ، زمان مقرر ید مهد کودک تجهیز شود ، سن مربیان و مدیر مهد کودک نید بیشتر از ۶۰ سال شد . و داشتن سابقه از شرایط سیس مهد کودک میشد .

اخذ وام برای سیس مهد کودک چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۰:۲۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)