مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

کسری خدمت سربازان متاهل ۹۸

۵٫۰
۰۱

کسری خدمت سرزان مهل

کسری خدمت سرزان مهل سال های گذشته بسیار مورد بحث بوده است . این مسئله ی بحث برانگیز جوانان را واردار کرده است مورد کسری خدمت سرزان مهل اطلاعات بیشتری کسب کنند . زیرا مسئله ی خدمت سرزی یکی از مشکلات بزرگ جوانان جامعه ی امروزی است . جامعه ای که همه ید هر روزه مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کنند . رفتن جوانان به خدمت سرزی برای ۲۱ ماه و دوری از خانواده و س و تحصیل از مشکلات و معضل های جوانان امروزی است . می بینید که آمار سرزان فراری و غایب هر ساله رو به افزایش است .

هرساله جوانان زیادی پرداخت جریمه ی خدمت سرزی ، کارت معافیت یافت می کنند . چرا که ترجیح می دهند به خدمت نروند . پیدا کردن شغل و ادامه تحصیل برای صد زیادی از جوانان الویت مهمی است که ید آن را نظر بگیریم . راه های زیادی وجود دارد که برای فرار از خدمت ، مشمولین می توانند از آن ها استفاده کنند . این راه ها شامل استفاده از امریه های سرزی ، معافیت سرزی ، کسری های خدمت و راه های موثر دیگر می شد . مشاوره نظام وظیفه اختیار گذاشتن اطلاعات به روز ، مشمولین را این زمینه ها راهنمایی خواهد کرد .

این روش ها سال هاست که بسیاری از جوانان را از خدمت کردن نجات داده است . گرفتن معافیت ، جوانان توانسته اند کارت معافیت بگیرند . استفاده از امریه سرزی به جوانان امکان کار سازمان ها و ارگان های دولتی داده می شود . کسری خدمت نیز شیوه ای است که به جوانان فرصت داده می شود مدت کمتری خدمت کنند . کسری های خدمت سرزی انواع مختلفی دارد . ادامه ی این مقاله انواع کسری های خدمت سرزی آشنا می شوید .

شرایط کسری خدمت سرزان مهل

شرایط کسری خدمت سرزان مهل می تواند به مشمولین کمک کند از این کسری خدمت بهره مند شوند . این مقاله مشمولین مشق دانستن این مسئله هستند که کسری خدمت به ویژه کسری خدمت سرزان مهل چگونه است ؟ چه کسانی می توانند از کسری خدمت استفاده کنند ؟ آیا کسری های خدمت جواز قانونی دارند ؟ شرایط کسری خدمت سرزان مهل چیست ؟ چه مشمولینی از شرایط کسری خدمت سرزان مهل بهره مند می شوند ؟ این سوالات ذهن شما نیز به حال مرور شده است . برای آشنایی انواع کسری های خدمت ید قبل از هر چیز آن ها را بشناسید .

انواع کسری های خدمت سرزی :

  1. کسری خدمت سرزان مهل
  2. کسری خدمت بسیج
  3. کسری های خدمت ایثارگران
  4. کسری خدمت اسارت پ
  5. کسری خدمت سرزی جبهه پ
  6. کسری خدمت پروژه ی بنیاد نخبگان
  7. کسری خدمت سرزی فرزند

شرایط کسری خدمت سرزان مهل

  • نزدیک بودن به محل زندگی همسر : مهلین می توانند شهر محل سکونت همسر خود دوران خدمت را بگذرانند .
  • بهره مندی از مرخصی بیشتر : مرخصی های افراد مهل به نسبت سایر مشمولین بیشتر نظر گرفته می شود . مدت مرخصی این افراد ۳۰ روزه خواهد بود .
  • کسری خدمت به ازای فرزندان : مشمولین دارای فرزند می توانند از این موقعیت بهره مند شده و کسری خدمت بگیرند .

    بیشتر بخوانید: جزئیات کسری خدمت جبهه پ


جزئیات کسری خدمت سرزان مهل

جزئیات کسری خدمت سرزان مهل همانطور که می بینید بسیار واضح است . جوانان هر سنی برای تصمیم گرفتن ره ی ازدواج بسیار مردد خواهند بود . زیرا مسئله ی ازدواج و مهل شدن یکی از بزرگترین و سخت ترین وظایف برای هر پسر ایرانی است . به ویژه اگر این جوانان مشمول خدمت نظام وظیفه نیز شند . زیرا پس از ازدواج شرایط سخت تر شده و مسئولیت ها برای جوانان دوبرابر خواهد شد . به همین دلیل جوانان سعی می کنند دیرتر برای ازدواج برنامه ریزی کنند . رفتن به خدمت سرزی آن هم برای ۲۱ ماه و دور بودن از شرایط زندگی از عوامل مردد بودن جوانان برای ازدواج سن مشمولیت است . مشمولین پس از ازدواج نسبت به هزینه ها و مخارج زندگی مسئولیت بیشتری به عهده دارند . دور بودن از شرایط زندگی و همسر می تواند مشکلات و عواقب بدی برای این مشمولین ایجاد کند .

اما خوشبخنه سازمان نظام وظیفه عمومی برای حل کردن مشکل این مشمولین جزئیات کسری خدمت سرزان مهل را اختیارشان گذاشته است . این کار جوانان را سال های جاری تشویق کرده است راحت تر به ازدواج فکر کنند . ما می بینیم که صد جوانان مهل مشمول این سال ها بسیار افزایش یافته است . برای اطلاع از بیشترین جزئیات کسری خدمت سرزان مهل ، می توانید مرکز مشاوره آویژه ارتط برقرار کنید . مشاورین متخصص ما پاسخگوی شما خواهند بود .

کسری خدمت سرزان مهل به ازای هر فرزند

کسری خدمت سرزان مهل به ازای هر فرزند کمی متفاوت از سایر کسری ها خواهد بود . زیرا سرزان پس از ازدواج و داشتن فرزند دغدغه ی بیشتری خواهند داشت . هم چنین داشتن فرزند برای مشمولین ، مسئولیت و تعهد بیشتری را به دنل خواهد داشت .

سازمان نظام وظیفه بر اساس آخرین قوانین تصویب شده این سازمان میزان کسری خدمت سرزان را به ازای هر فرزند سه ماه اعلام کرده است . مشمولین به فرزند بیشتر می توانند از کسری خدمت سرزی بیشتری بهره مند شوند .

قانون کسری خدمت سرزان مهل

قانون کسری خدمت سرزان مهل حال بررسی است . این افراد اگرچه از تسهیلات بیشتری نسبت به سایرین بهره مند می شوند . اما داشتن فرزند می توانند از کسری خدمت آن نیز استفاده کنند . به همین دلیل گفته های گذشته سد نیروهای مسلح ، تصویب قانون کسری خدمت برای مهلین بدون فرزند نیز همچنان حال بررسی است . این مدت کسری قرار است ۳ ماه شد .

هم چنین مشمولین مهل برای استفاده از کسری خدمت می توانند از پروژه های کسری بنیاد نخبگان نیز استفاده کنند . این پروژه ها مشمولین می تواند از ۲ ماه یک سال کسری بهره مند شوند .

مدت مرخصی مشمولین مهل

سرزان نظام وظیفه دوره ی خدمت ضرورت می توانند از مدت مشخصی مرخصی سرزی استفاده کنند . این میزان را سازمان نظام وظیفه تعیین می کند . این قانون برای مشمولین مهل و مجرد متفاوت خواهد بود . زیرا همانطور که لا توضیح دادیم اولویت اصلی مشمولین مهل می شد . وضعیت مرخصی ها برای افراد مجرد و مهل به صورت زیر می شد .

  • میزان مرخصی مشمولین مجرد : مرخصی افراد مجرد طبق قانون نظام وظیفه ۲۲ است .
  • میزان مرخصی مشمولین مهل : این مرخصی ها ۳۰ روز افزایش خواهند یافت .

مشمولین برای آشنایی قوانین و استفاده از سایر تسهیلات خدمت سرزی مهلین می توانند مشاورین متخصص ما مشورت کنند . مرکز مشاوره آویژه برترین و بزرگترین مرکز مشاوره نظام وظیفه کشور است . که تسلط بر جدیدترین و مهم ترین قوانین نظام وظیفه مشمولین را راهنمایی می کند .

حقوق سرزان مهل بیشتر است؟

سرزان نظام وظیفه زمان خدمت از مزایا و حقوق بهره مند خواهد شد . بر اساس مصوت سازمان نظام وظیفه سرزان مهل و هم چنین دارای فرزند می توانند از مزایای بیشتری بهره مند شوند .

مدت زمان خدمت سرزان مهل چق است؟

بر اساس آخرین صحبت های گفته شده کسری خدمت سه ماهه به مشمولین مهل داده خواهد شد . صورتی که مشمولین مهل دارای فرزند نیز شند به ازای هر فرزند میزان مشخصی کسری نیز به آن ها تعلق می گیرد .

محل خدمت سرزان مهل چگونه است؟

سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا توجه به شرایط زندگی مهلین تسهیلات ویژه ای را به این مشمولین اختصاص داده است . این تسهیلات به این صورت است که مشمولین می توانند محل سکونت همسر خود خدمت سرزی را بگذرانند .

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

کسری خدمت سرزان مهل ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۶:۴۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)