مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

معافیت سربازی ۴ برادری وجود دارد؟

۵٫۰
۰۱

معافیت سرزی ۴ برای چیست ؟ این نوع معافیت سرزی ۴ برای همچنان پابرجاست ؟ چه کسانی می توانند از این قانون بهره مند شوند ؟ سوالات زیادی ارتط معافیت سرزی ۴ برای وجود دارد . اما این جا این سوال بیشتر مطرح خواهد بود که این نوع معافیت چیست ؟ شاید نام این نوع معافیت را هنوز خیلی از شما نشنیده شید . زیرا قوانین و ترفند های سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا بسیار گسترده است . هر ساله نیز این قوانین گسترده تر شده و مشمولین را بیشتر از قبل گیج می کند . زیرا انواع مزایا و تسهیلات زیادی امروزه اختیار جوانان قرار می گیرد بتوانند دوره ی خدمت سرزی را آسان تر بگذرانند .

قانون معافیت سرزی ۴ برای

جوانان پس از وارد شدن به سن مشمولیت دغدغه ی ۲ سال خدمت وظیفه را خواهند داشت . زیرا قرار است این مدت را پادگان های نظامی انجام دادن کارهای نظامی و سخت بگذرانند . دوری از خانواده نیز یکی دیگر از مشکلات بزرگ آن هاست . برخی تصمیم می گیرند ادامه تحصیل داده و از این طریق خدمت سرزی را چند سالی نادیده می گیرند . اما برخی که قصد ادامه تحصیل ندارند چه خواهند کرد ؟ ما به این جوانان نوید می دهیم که داشتن برخی شرایط ساده نیز می توانید خدمت سرزی را ساده تر کنید .

این مزایا می تواند شامل گرفتن انواع کسری های خدمت سرزی ، معافیت سرزی و امریه های خدمت نظام وظیفه شد . ما این مفاله مورد انواع معافیت ها به ویژه معافیت سرزی ۴ برای صحبت خواهیم کرد . قبل از آن انواع معافیت های سرزی را هم مرور می کنیم .

انواع معافیت های سرزی

  • معافیت پزشکی
  • معافیت ایثارگری
  • معافیت بسیجیان
  • معافیت تک فرزندی
  • معافیت غاین سرزی
  • معافیت نخبگان
  • معافیت سرزان فراری
  • معافیت کفالت
  • معافیت سرزی ۴ برای
  • معافیت بخشودگی

شرایط معافیت سرزی ۴ برای

شرایط معافیت سرزی ۴ برای از شروطی است که مشمولین قبل از اقدام برای این نوع معافیت ید از آن اطلاع پیدا کنند . زیرا هر ساله این قوانین تغییراتی رخ می دهد . معافیت خدمت سرزی راهی است که به جوانان کمک می کند بدون رفتن به خدمت ضرورت کارت معافیت خود را تحویل بگیرند . انواع معافیت ها را لا خواندیم . برای بدست آوردن هر کدام از این معافیت ها مشمولین ید شرایط عمومی و اختصاصی آن ها را داشته شند .


بیشتر بخوانید: مشاوره خدمت سرزی


عمومی ترین شرایط معافیت سرزی ۴ برای

  • نداشتن غیبت سرزی یکی از مهم ترین شروط برای استفاده از انواع معافیت هاست .
  • داشتن سه برا برای مشمولین متقاضی معافیت یکی دیگر از شرایط معافیت سرزی ۴ برای می شد .
  • سه برا دیگر مشمول ید دوران ۲ ساله ی خدمت خود را گذرانده شند و کارت پایان خدمت یافت کرده شند .
  • مشمول ید پس از وارد شدن به سن مشمولیت برای گرفتن این نوع معافیت از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی اقدام کند .
  • هیچ یک از براان مشمول نید از خدمت سرزی معاف شده شند . کارت پایان خدمت برای سه برا دیگر الزامی است .
  • صورت غیبت ، مشمولین ید دلیل موجهی برای آن داشته شند . غیر اینصورت استفاده از شرایط معافیت سرزی ۴ برای برایشان غیر ممکن خواهد بود .

برای اطلاع از سایر شرایط عمومی و اختصاصی معافیت ها به ویژه معافیت ۴ برای می توانید از مشاوره نظام وظیفه راهنمایی های لازم را یافت کنید . مرکز مشاوره آویژه زمینه خدمت سرزی و مسائل نظام وظیفه مشمولین را راهنمایی خواهد کرد .

چگونگی معافیت سرزی ۴ برای

چگونگی معافیت سرزی ۴ برای که سال های گذشته قابل اجرا بود توجه به شرایط مشمولین صورت می پذیرفت . برای این کار مشمولین ید دارای ۳ برا بزرگ تر از خود بودند . این قانون سال ها قابل اجرا بود . مسفانه سازمان نظام وظیفه زمانی که کاهش تعداد سرز پادگان ها مواجه شد نسبت به قوانین سخت گیرانه تر عمل کرد . به همین منظور این معافیت سال گذشته به صورت اجرایی نیامد . اما گفته می شود که این قانون قابلیت تغییر داشته و مشمولین ید منتظر خبرهای زه تر بمانند .

از طرف دیگر تعدد انواع معافیت ها به مشمولین کمک می کند از این امکانات استفاده کنند . زیرا معافیت های کفالت به غیر از معافیت ۴ برای انواع دیگری را نیز بر می گیرد .

انواع معافیت های کفالت خدمت سرزی

  • معافیت سرزی کفالت پ بیمار و نیازمند
  • معافیت کفالت پ مسن لای ۷۰ سال
  • معافیت کفالت سرزی خواهر
  • معافیت سرزی کفالت برا کوچک
  • معافیت سرزی کفالت فرزند
  • معافیت سرزی کفالت همسر معلول
  • معافیت سرزی کفالت ۴ برای
  • معافیت کفالت سرزی برا بزرگ
  • معافیت کفالت مابزرگ پی و مای
  • معافیت کفالت سرزی پبزرگ

قانون معافیت سرزی ۴ برای

قانون معافیت سرزی ۴ برای همانطور که لا توضیح داده شد این سال ها تغییراتی همراه بوده است . اما امید است که مسئولان نظام وظیفه مورد این قوانین تجدید نظر کرده و اصلاحاتی آن پدید آورند . این قوانین هنگام تصویب به صورت زیر به مشمولین ابلاغ شده است .

قوانین معافیت خدمت سرزی ۴ برای :

  1. داشتن ۳ برا بزرگ تر از خود
  2. نداشتن غیبت غیر موجه
  3. داشتن کارت پایان خدمت برای ۳ برا دیگر
  4. رسیدن به سن مشمولیت
  5. و سایر قوانین دیگر

اخر معافیت سرزی ۴ برای

اخر معافیت سرزی ۴ برای از سال ۸۸ بسیار پر سر و صدا شد . به طوری که تعداد سرزان پادگان ها زیاد شده و هزینه های زیادی را به دولت تحمیل کرد . از این رو سازمان نظام وظیفه همکاری سازمان نیروهای مسلح تصمیم گرفتند وضع قوانین جدید این مشکلات را کم کرده و هزینه ها را کاهش دهند . از این رو از سال ۸۸ قانون مرتبط چگونگی معافیت سرزی ۴ برای تصویب شد . این قانون مشمولین داشتن شرایط می توانستند از معافیت بهره مند شوند .

این قانون به صورتی بود که مشمولین پسری که فرزند چهارم خانواده و دارای ۳ برا دیگر بودند می توانستند از معافیت برخوردار شوند . این اخر و قوانین سال ۹۱ قانونی تلقی می شد و قابل اجرا بود .اما پس از آن به دلیل حجم زیاد معافیت های گوناگون و کاهش سرز تصمیمات این سازمان تغییر کرده و این نوع معافیت منسوخ شناخته شد .

اما سال های جاری خبرها حاکی است که سازمان نظام وظیفه این قوانین تغییراتی را نیز اعمال خواهد کرد . برای اطلاع از آخرین اخر این رابطه می توانید مشاورین ما مرکز مشاوره آویژه تماس شید .

سوالات متداول

آیا معافیت ۴ برای وجود دارد؟

این قانون معافیت برای افرادی که دارای ۴ برا هستند از سال ۸۸ قابل اجرا شناخته شد . اگرچه هر ساله این قوانین تغییر می کند . اما مشمولین می توانستند برای این نوع معافیت از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام کرده و خواست خود را به ثبت برسانند . از سال ۹۱ این قانون قابلیت اجرایی شدن نداشته است . ید منتظر بمانیم سازمان نظام وظیفه برای این قانون تبصره هایی قرار دهد .

قانون معافیت فرزند چهارم چگونه است؟

این قانون گفته شده است که ۳ برا دیگر مشمول متقاضی معافیت ید دوران خدمت خود را به طور کامل گذرانده شند و کارت پایان خدمت یافت کنند . مشمولین برای اقدام جهت این نوع معافیت ید به قوانین نظام وظیفه رجوع کرده و اطلاعات کامل را بدست آورند .

شرایط برخورداری از قانون معافیت فرزند چهارم چیست؟

مشمولینی که قصد دارند از انواع معافیت ها به ویژه معافیت ۴ برای استفاده کنند ید از شرایط این معافیت بهره مند شند . مهم ترین این شرایط داشتن سه برا می شد که به مشمولین اجازه می دهد خواست معافیت خود را سیستم ثبت کرده و خواستشان از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

معافیت سرزی ۴ برای وجود دارد؟

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

معافیت سرزی ۴ برای وجود دارد؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۲:۵۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)