مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور – مرکز مشاوره آویژه

Rate this post

چند سالی است که برای قبولی دانشگاه‌های آزاد و سراسری آزمون جداگانه‌ای برگزار نمی شود. از آن زمان کنون ملاک قبولی دانشگاه آزاد نیز همین آزمون کنکور سراسری است. این میان ممکن است ره‌ی نوع دیگری از قبولی دانشگاه آزاد نیز شنیده شید: پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد. این مقاله قصد داریم موضوعات مرتبط مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور را برای شما ز کنیم و به نکات مختلف پیرامون آن بپردازیم. پس ما همراه شوید.

نکته‌ی شماره ۱ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ چرا بدون کنکور؟

همان طور که اشاره کردیم پس از ادغام آزمون دانشگاه آزاد آزمون کنکور سراسری، یک اتفاق مهم فرایند پذیرش و قبولی دانشگاه آزاد اتفاق افد. این ادغام هدف کاهش استرس حاکم بر آزمون‌های کنکور و همچنین جلوگیری از برگزاری آزمون‌های متعدد انجام شد. این حال توجه به افزایش تعداد دانشگاه‌ها، خصوصاً دانشگاه‌های غیر دولتی ، ظرفیت پذیرش رشته‌های مختلف نیز افزایش یافت. کاهش داوطلن کنکور و افزایش تعداد رشته‌ها و ظرفیت آن‌ها، شاهد بودیم که بسیاری از رشته‌های دانشگاه آزاد خالی می‌ماند.

از سوی دیگر تعداد زیادی از قبول شدگان دانشگاه آزاد دانشگاه‌های سراسری نیز قبول می‌شدند و از این رو بخش زیادی از ظرفیت‌ها خالی می‌ماند. دانشگاه آزاد برای توزیع بهتر قبولی‌ها و پر کردن ظرفیت‌ها تصمیم گرفت، مرحله‌ی دیگری نیز فرایند ثبت نام خود بگنجاند افرادی که نتوانسته‌اند دانشگاهی ثبت نام کنند، بتوانند از ظرفیت‌های قیمانده دانشگاه آزاد استفاده کنند. لذا این کار هم داوطلن می‌توانند از فرصت تحصیل بهره‌مند شوند و هم دانشگاه آزاد نیز از آسیب‌های عدم تکمیل ظرفیت امان می‌ماند.


بیشتر بخوانید : ثبت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد


نکته‌ی شماره ۲ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ آشنایی فرایند کلی ثبت نام

یکی از نکاتی که یستی مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور به آن اشاره کرد، فرایند کلی ثبت نام و مواردی مثل کشته‌ها و کدمحل دانشگاه‌های بدون آزمون است. افزایش ظرفیت دانشگاه‌ها و کاهش متقاضیان برخی گروه‌ها خصوصاً گروه ریاضی چند سال اخیر، تعداد زیادی از کد رشته‌های گروه ریاضی بسیار بیشتر از تعداد پذیرفته شدگان شده است. دانشگاه آزاد استفاده از ظرفیت چنین کد رشته‌هایی، امکان تحصیل را برای همه‌ی داوطلن کنکور فراهم نموده است. عمده‌ی این رشته‌ها را کشته‌های شناور تشکیل می‌دهند و همه‌ی افراد از گروه‌های مختلف ریاضی، تجربی، هنر، انسانی و زن می‌توانند برای ثبت نام آن‌ها اقدام کنند.

پس چند نکته رابطه کشته و کدمحل‌های دانشگاه‌های آزاد بدون کنکور وجود دارد:

  • محدودیت کشته‌ها (یعنی دانشگاه آزاد بدون کنکور همه‌ی رشته‌ها وجود ندارند)
  • محدودیت ظرفیت‌ها ( توجه به اینکه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به جاهای خالی ز‌می‌گردد، ظرفیت‌ها نیز محدود خواهند بود)

متغیر بودن ظرفیت‌ها و کد‌رشته‌ها ( توجه به اینکه اولویت پر شدن ظرفیت‌ها پرنشده دانشگاه‌ است، ظرفیت‌های خالی برای کد رشته‌ها و حتی محل دانشگاه‌ها، بستگی به قبولی‌های آن‌ها دارد)

نکته‌ی شماره ۲-۱ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ شرایط کلی و زمان ثبت نام

می‌توان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را چیزی شبیه تکمیل ظرفیت سایر رشته‌ها دانست. لذا دانشگاه آزاد طی مهلت کوهی پس از اعلام نیج و مشخص شدن ظرفیت پذیرفته‌شدگان، ظرفیت خود را برای ثبت نام بدون آزمون اعلام می‌کند. این وضعیت، داوطلن واجد شرایط و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانند برای آن کشته و محله ثبت نام کنند.

  • نکته ۱: دانشگاه آزاد ظرفیت‌های خود را برای دو نیمسال مهر و بهمن اعلام می‌کند، لذا کسانی که به هر دلیل فرصت شرکت آزمون یا ثبت‌نام بدون کنکور را نداشته‌اند، یک ر دیگر می‌توانند فرصت خود را برای قبولی دانشگاه امتحان کنند.
  • نکته ۲: ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن‌ماه به صورت حضوری انجام می‌شود و نتیجه اولویت دواطلن واجد شرایطی است که زودتر برای ثبت نام اقدام نمایند.
  • نکته‌ی شماره ۳ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹-۱۴۰۰

همان طور که گفته شد، معمولاً دانشگاه آزاد برای هر دو نیمسال تحصیلی مهرماه و بهمن‌ماه اقدام به ثبت نام می‌کند. این حال معمولاً نحوه ثبت نام این دو نیمسال متفاوت است. و ثبت نام بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده توسط دانشگاه آزاد یا وزارت علوم انجام می‌گیرد. ما بخش سوم مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور فرایند‌های معمول ثبت نام سال‌های اخیر را خدمتن معرفی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید : شرایط پذیرش دانشگاه آزاد


نکته‌ی شماره ۳-۱ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول معمولاً به صورت اینترنتی انجام می‌شود. برای این منظور شما ید مراحل زیر را انجام دهید:

گام اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام نخست ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ید وارد سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org شوید.

گام دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی ” خرید کارت اعتری ثبت‌نام” کلیک کنید. (توجه داشته شید بدون خرید کارت اعتری و یافت شناسه خرید نمی‌توانید مراحل بعدی را طی کنید).

گام سوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام سوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ید کارت اعتری مورد نظر را بر اساس تقاضای خود (مقطع کارشناسی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته) انتخاب کنید. دقت کنید که این گزینه را ست انتخاب کنید. پس از انتخاب کارت مربوطه ید مبلغ مربوط به آن را پرداخت کنید.

گام چهارم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام چهارم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صفحه مربوط به پرداخت اینترنتی کارت اعتری وارد می شوید و این بخش است که ید اطلاعات مربوط به کارت را وارد کنید فرایند خرید تکمیل شود. پس از خرید کارت سامانه به شما یک شناسه پرداخت ۸ رقمی و یک رمز عبور ۶ رقمی عرضه می‌کند. از این شناسه و رمز برای شروع ثبت نام استفاده کنید. بر این اساس ید به صفحه‌ی اصلی سایت یعنی azmoon.org ز گردید و بر روی لینک ثبت نام دوره مربوطه (بر اساس کارتی که تهیه کرده‌اید) کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

گام پنجم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام پنجم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شما ید اطلاعات خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، نام پ، کد ملی و شماره شناسنامه، کد مربوط به سهمیه ایثارگری، کد اتع خارجی، معدل و … می‌شود. پس این اطلاعات را به ستی وارد کنید.

این مرحله علاوه بر اطلاعات شخصی ید عکس پرسنلی خود را نیز رگزاری کنید. توجه داشته شید که حجم این عکس نید بیشتر از ۷۰ کیلویت شد. برای کم کردن حجم می‌توانید از نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ یا حتی سایت‌هایی که کار کم کردن حجم را انجام می‌دهند، استفاده کنید.

گام ششم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام ششم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و پس از وارد کردن همه‌ی اطلاعات خود، وارد مرحله انتخاب کد رشته و کد محل می‌شوید. برای پیدا کردن رشته‌ها و محل رشته‌ها ید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰ را دانلود کرده و کد محل و کد رشته‌های مربوطه را محل مربوطه وارد کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. برای این کار طبق عکس زیر عمل کنید.

برای هر کدام از کد رشته و کد محل‌ها یک ر ید این کار را انجام دهید و پس از پایان یافتن انتخاب‌های خود، وارد مرحله بعد شوید. این مرحله یک کد رهگیری یافت می‌کنید که نشان می‌دهد فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد موفقیت آمیز بوده است. توجه داشته شید حتما بعد از طی کردن همه‌ی مراحل لا، جهت ذخیره اطلاعات خود، بر روی عرت “یید نهایی” کلیک نمایید. این کار فرایند ثبت نام اینترنتی به پایان می‌رسد.

نکته‌ی شماره ۳-۲ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم (بهمن ماه)

طی سال‌های اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم به صورت حضوری بوده‌است. یکی از نکات مهم ثبت نام حضوری این است که شما پیش از تکمیل ظرفیت ید ثبت نام کنید. توجه به اینکه رشته و محل‌های پرطرفدار سریعاً پر می‌شود، لذا ید از خود سرعت عمل نشان دهید. بنابراین برای سرعت بخشیدن به فرایند ثبت نام این مراحل را انجام دهید.

  • از طریق سایت‌های خبری و مراکز مشاوره از آخرین اخر و زمان مربوط به شروع ثبت‌نام آگاهی پیدا کنید.
  • بلافاصله پس از انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، سریعاً دفترچه را دانلود کنید.
  • لیست رشته‌ها و دانشگاه‌های دارای ظرفیت را شناسایی و استخراج کنید.
  • برای خود اولویت‌های رشته و دانشگاه را مشخص نمایید.
  • مراجعه به سایت دانشگاه مربوطه یا از طریق اطلاعیه‌هایی که ره مدارک لازم برای ثبت نام منتشر می‌شود از مدارک لازم برای ثبت نام آگاه شده و آن‌ها را آماده کنید.
  • پس از تهیه مدارک ثبت نام سریعاً برای ثبت نام دانشگاه مور نظر اقدام نمایید.

نکته‌ی شماره ۴ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ آشنایی رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد

همان طور که مرحله یافت کارت اعتری و ثبت نام مشاهده کردید، رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ارائه می‌شوند. لذا شما پیش از ثبت نام ید مقطع تحصیلی و رشته‌ی مورد نظر را انتخاب نمایید. برای آشنایی رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بد نیست به رشته‌های سال‌های گذشته نگاهی بیندازیم. توجه داشته شید که لیست ارائه شده جدول زیر تنها بخشی از رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد است و برای مشاهده‌ی همه‌ی آن‌ها ید به دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که همان موقع سایت عرضه می‌شود، مراجعه کنید.

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ تربیت بدنی – تربیت بدنی ۱۰٫۰ نقشه برداری
۲٫۰ الکترونیک – الکترونیک عمومی ۱۱٫۰ سیسات – تبرید
۳٫۰ الکتروتکنیک – برق صنعتی ۱۲٫۰ گرافیک – گرافیک
۴٫۰ الکتروتکنیک – سیسات الکتریکی ۱۳٫۰ هنرهای تجسمی – نقاشی
۵٫۰ ساختمان – کارهای عمومی ساختمان ۱۴٫۰ برق – الکترونیک و ابزار دقیق
۶٫۰ نقشه کشی معماری – نقشه کشی ۱۵٫۰ امور دامی – تکنولوژی و پرورش طیور
۷٫۰ نرم افزار کامپیوتر ۱۶٫۰ صنایع غذایی – کنترل کیفیت مواد غذایی
۸٫۰ هنرهای تجسمی – چاپ دستی ۱۷٫۰ امور زراعی و غی – تکنولوژی تولیدات غی
۹٫۰ امور اداری

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ کاردانی آموزش حرفه و فن ۱۳٫۰ کاردانی علوم قضایی
۲٫۰ کاردانی ساخت و تولید ۱۴٫۰ کاردانی حفاظت و مرمت بناهای ریخی
۳٫۰ کاردانی موزه داری ۱۵٫۰ کاردانی تکنولوژی مواد قضایی
۴٫۰ کاردانی فنی – پالایش ۱۶٫۰ کاردانی تکنولوژی آبیاری
۵٫۰ کاردانی تربیت معلم قرآن کریم ۱۷٫۰ کاردانی حسابداری – دولتی
۶٫۰ کاردانی معماری ۱۸٫۰ کاردانی حسابداری – مالیاتی
۷٫۰ کاردانی بیمه ۱۹٫۰ کاردانی دامپزشکی
۸٫۰ کاردانی آمار ۲۰٫۰ کاردانی تکنولوژی شیلات
۹٫۰ کاردانی مدیریت صنعتی کاربردی ۲۱٫۰ کاردانی هنرهای تجسمی نقاشی
۱۰٫۰ کاردانی هنرهای نمایشی ۲۲٫۰ کاردانی صنایع قندسازی
۱۱٫۰ کاردانی سن شناسی ۲۳٫۰ کاردانی صنایع غذایی

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ آموزش زن انگلیسی ۱۵٫۰ علوم سیاسی
۲٫۰ مترجمی زن آلمانی ۱۶٫۰ حقوق
۳٫۰ زن و ادبیات انگلیسی ۱۷٫۰ علوم تربیتی
۴٫۰ زن اسپانیایی ۱۸٫۰ فلسفه
۵٫۰ زمین شناسی ۱۹٫۰ شیلات
۶٫۰ علوم قضایی ۲۰٫۰ شیمی
۷٫۰ علوم حدیث ۲۱٫۰ موسیقی
۸٫۰ مدیریت زرگانی ۲۲٫۰ ادبیات نمایشی
۹٫۰ مدیریت مالی ۲۳٫۰ حسابداری
۱۰٫۰ مدیریت دولتی ۲۴٫۰ محیط زیست
۱۱٫۰ عکاسی ۲۵٫۰ ادبیات داسنی
۱۲٫۰ طراحی لس ۲۶٫۰ سن شناسی
۱۳٫۰ روان شناسی ۲۷٫۰ دبیری زن و ادبیات عربی
۱۴٫۰ فلسفه و حکمت اسلامی

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ حسابداری ۲۰٫۰ مدیریت زرگانی
۲٫۰ تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی ۲۱٫۰ مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
۳٫۰ تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی ۲۲٫۰ مهندسی فناوری معدن – استخراج معادن زیرزمینی
۴٫۰ مهندسی تکنولوژی الکترونیک ۲۳٫۰ مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
۵٫۰ مهندسی فناوری بهره برداری نیروگاه ۲۴٫۰ مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری
۶٫۰ مهندسی نرم افزار کامپیوتر ۲۵٫۰ مهندسی فناوری عمران – سد و شبکه
۷٫۰ مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق ۲۶٫۰ مهندسی فناوری ساخت و تولید – قالب سازی
۸٫۰ مهندسی فناوری ملورژی – ذوب فلزات ۲۷٫۰ آموزش و پرورش ابتدایی
۹٫۰ مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق ۲۸٫۰ آمار
۱۰٫۰ مهندسی فناوری مخابرات – سوئیچ های شبکه ثابت ۲۹٫۰ هنرهای تجسمی – نقاشی
۱۱٫۰ مهندسی تکنولوژی برق – قت ۳۰٫۰ آموزش ریاضی
۱۲٫۰ مهندسی فناوری مکانیک خوو ۳۱٫۰ بهداشت مواد غذایی
۱۳٫۰ مهندسی فناوری جوش ۳۲٫۰ علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
۱۴٫۰ مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار ۳۳٫۰ مدیریت دولتی
۱۵٫۰ معماری ۳۴٫۰ ارتط تصویری
۱۶٫۰ حقوق ۳۵٫۰ گرافیک
۱۷٫۰ کارشناسی حرفه ای مرمت و احیاء بناهای ریخی ۳۶٫۰ سخت افزار کامپیوتر
۱۸٫۰ مهندسی اجرایی عمران ۳۷٫۰ تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر
۱۹٫۰ آموزش زن انگلیسی

نکته‌ی شماره ۵ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

طی سال‌های اخیر همواره وجهی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یافت می‌شده است. همان طور که بخشی از مراحل ثبت نام مشاهده کردید، هزینه ثبت نام همان مراحل ثبت نام یافت می‌شود. سال‌های اخیر این مبلغ به صورت جزئی افزایش یافته است. آخرین مرحله از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کاردانی ۴۴۰۰۰ تومان و برای مقطع کارشناسی ۴۶۰۰۰ تومان بوده است.

نکته شماره ۶ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

همان طور که اشاره کردیم ید زمان ثبت نام بدون کنکور را اخر و اطلاعیه‌های دانشگاه آزاد پیگیری کنید. هزینه ثبت نام یستی به هنگام ثبت نام واریز شود. و اگر شما این هزینه را پرداخت نکرده شید نمی‌توانید سایر فرایندهای ثبت نام حضوری یا اینترنتی را ادامه دهید. نحوه‌ی پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی است و شما ید مراجعه به سایت azmoon.org پس از انتخاب مقطع تحصیلی مورد نظر، هزینه ثبت نام را طبق فرایندی که لا توضیح دادیم پرداخت نمایید.

مروری بر نکات و سوالات مهم خصوص مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد کدامند؟

همان طور که گفته شد، هر ساله بسته به رشته‌هایی که دانشگاه ارائه می دهند و میزان ظرفیتی که هنگام پذیرش کنکور تکمیل می‌شود، ممکن است رشته‌ها متغیر شد. برخی از رشته‌های پرتکرار سال‌های گذشته را جداول لا می‌توانید ببینید.

آیا افراد محصل هنرسن می‌توانند دانشگاه آزاد ثبت نام کنند؟

همان طور که مشاهده می‌کنید لیستی که جداول لا آورده شده، هم مقاطع کاردانی و هم کارشناسی وجود دارد. داوطلن متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اگر محصل هنرسن بوده‌اند فقط می‌توانند مقطع کاردانی ثبت نام کنند. برای پذیرش مقطع کارشناسی شما حتماً دوره‌ی پیش دانشگاهی را سپری کرده شید.

مرکز مشاوره کنکور آویژه

تجربه‌ی ما خصوص مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور نشان می‌دهد که هر ساله هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، یکی از دغدغه‌های والدین و دانش‌آموزان نحوه‌ی ثبت نام و ابهاماتی است که این زمینه وجود دارد. نداشتن تجربه هنگام ثبت نام ممکن است شما از قافله ثبت‌نام‌کنندگان جا بمانید و نتوانید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای راهیی از این تنش‌ها و سرگمی‌ها می‌توانید مرکز مشاوره کنکور آویژه . همکاران ما مرکز مشاوره آویژه کنار شما خواهند بود شما بتوانید صفر صد ثبت نام را به سرعت و دقت به انجام برسانید.

برای تماس مرکز مشاوره کنکور آویژه کافی است و بدون پیش شماره، شماره‌های ج شده سربرگ یا پایین صفحه را شماره‌گیری کنید و از خدماتی مشاوره تلفنی ما بهره مند شوید. مشاوره تلفنی، شیوه‌ای ارزان و مقرون به صرفه‌تر از مشاوره حضوری است و شما می‌توانید کوه‌ترین زمان ممکن مشاورانی مجرب تماس شید.

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور – مرکز مشاوره آویژه

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور – مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۸:۲۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)